torsdag 19. januar 2012

How great is our God?

Ofte tenker eg at akkurat dette Gud, veit eg nok betre enn deg. At eg har litt meir innsikt på det området, og veit kva som er best for meg. Prøver å veilede Han litt.

Men så hugser eg på at han tross alt er skaperen av heile universet. Og at om jorda var ein golfball, ville den største galaxen vert like stor som Mount Everest..! Og på korleis jorda er plassert i perfekt avstand frå sola, for at det skal vere mogleg å ha liv her.  Og korleis Han har satt spor i skaperverket rundt oss. F.eks eit fotografi av galaxen Whirpool som ser slik ut: (ved betraktelig mykje zoom sjølvsagt)


Og på proteinet Laminin, det som binder sammen alle cellene i kroppe vår.

Så då tenker eg heller på dette verset:

Når jeg ser din himmel, et verk av dine fingrer, månen og stjernene som du har satt der, hva er da et menneske, siden du kommer det i hu, et menneskebarn, siden du tar deg av det?
salme 8,4-6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar